الگوریتم گوگل در نحوۀ ارائۀ موتور جستجو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
الگوریتم گوگل در نحوۀ ارائۀ موتور جستجو
نوشته شده در پنج شنبه 3 بهمن 1392
بازدید : 212
نویسنده : مجید افشاری
هر روزه گوگل به بیش از 1 بیلیون (یک میلیارد) جستجوی مردم در سراسر جهان شامل 181 کشور و 146 زبان را پاسخ می‎دهد.

15 درصد از جستجوی‏هایی که هر روز با آن مواجه می‏شویم را پیشتر ندیده‎ایم. چنین چیزی را تکنولوژی میسر می‏کند چراکه ما (گوگل) برنامه‏های محاسباتی ای را خلق میکنیم که به آن “الگوریتم” می‏گویند که می‏تواند به حجم و وسعت بسیار بالایی از درخواست‏های جستجو پاسخگو باشد.در اینجا می خواهیم تا شما را با الگوریتم گوگل در نحوۀ ارائۀ موتور جستجو آشنا کنیم.

الگوریتم گوگل در نحوۀ ارائۀ موتور جستجو

ما (به عنوان گوگل) تازه در ابتدای چیزی هستیم که امکان پذیر است و به طور مداوم در حال یافتن راه حل‏های بهتری هستیم. تعداد مهندسین بیشتری داریم که در حال کار بر روی سیستم جستجویی هستند تا آنچه که امروز موتور جستجوی گوگل ارائه می‏کند متفاوت تر از هر زمان دیگری در گذشته باشد.

تکیۀ موتور جستجوی گوگل بر نبوغ انسانی، تداوم و سماجت و همچنین سخت کار کردن است. به عنوان یکی از مهندسین و طراحان این موتور، چیزی را طراحی می‏کنیم که یک گشتاور خوب، با بهره وری و مقاومت، پر صدا و سایر کیفیت‏ها داشته باشیم.

مهندسین بخش جستجوی گوگل الگوریتمی را طراحی می‏کنند که با سرعت بازگشت به موقع ربات جستجوگر، با کیفیت، متمرکز و پاسخگوی جستجوهای مردم باشد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: